4. helmikuuta 2013

- No love without freedom, No freedom without love..


Iltaa!

Ku oon nyt hehkuttanut pari viikkoa mun hyvää mieltä, iloisuutta ja onnellisuutta, niin kylhän sen loppumisen aikakin jo tuli. Usein blogeissa puhutaan vaan niistä ihanista ja iloisista asioista, elämä saattaa lukijoille näyttää ruussuilla tanssimiselta, ja ne ikävämmät jutut jätetään vähemmälle. Noh mulla on ollut nyt pari vähän huonompaa päivää ja meinasin niistä kirjoittaa, ihan niin kun niistä kivoistakin jutuista! Se on jotenkin jännä, mun viikonloppu oli niin ihana, mun poikaystävä oli täällä mun luona käymässä ja meill oli tietysti ihan sika mukavaa. Sen piti tietysti lähteä sunnuntaina takaisin kotiinsa Jyväskylään, mikä ei varmaan sit ainakaan auttanut siihen vähän jo alkavaan huonoon fiilikseen..


Se on jännä miten silloin kun menee hyvin, ni tuntuu et leijuis taivaissa ja hymy ois korvissa koko ajan. Ja sit kun taas menee huonosti, ni sit meneekin pieleen ihan kaikki.. Tänään ja eilen on ollu vähän semmoinen kaikki kaatuu niskaan fiilis. Hauskintahan näissä huonoissa päivissä mulla yleensä on se ettei oikeen ees tiiä mistä kiikastaa, mut sit alkaa vaan ärsyttää kaikki pienetkin jutut. Mulla ei ole onneksi töitä ollu eilen eikä tänään (tunnin aamupalaveria lukuunottamatta), joten näitä huonoja fiiliksiä on helpompi kotona hoidella, ettei tarvitse niitä muihin tartuttaa! 


Kävin tänään iltapäivällä salilla semmoisella ryhmäliikuntatunnilla millä en oo aiemmin käynyt. Se oli semmoinen itsepuolustuslajeihin perustuva. Oli kyllä aika piristävää mennä sinne vähän potkimaan ja lyömään, sai päästeltyä vähän höyryjä :) 

kuvat weheartit.com

Kummasti helpottaa vähän oloa kun näitä juttuja purkaa vähän kirjoittamalla. Rupesin tossa miettimään että pitäisiköhän ottaa taas käyttöön joku päiväkirjan tyylinen juttu, mihin vois välillä vähän tuntoja purkaa. Se vois olla ihan hauska, oon semmoista kirjoitellu viimeksi ehkä ala-asteella.. :D Mulla on vähän ikävä käsinkirjoittamista, johonkin söpöihin vihkoihin.. Koulussa kaipaan sitä kaikista eniten :D 

Pahoittelen tätä vähän negatiivissävyisempää postausta, mikäli tämä tästä väistyy ja ne kivat asiat taas palautuvat mieleen, niin ensi postauksessa sitten vähän kivempia juttuja.
Nyt saa avautua, mikäs teitä on ärsyttänyt viime aikoina? :D Ja mikä sit tämmöisiin huonoihin päiviin auttaa, parantaa fiilistä?

Huomenna on varmasti mukavampi päivä! :)

xx, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!