1. helmikuuta 2013

Mami It's overrrrrrrrr!!!


Moikka!

Mun herkkulakko nimittäin! Nyt se on ohi, aahhh ihanaaa.

Tein semmoisen viimeisen kidutusliikkeen eilen, et ostin samalla kun kävin ruokaostoksilla niin ostin karkit tälle päivälle. Eilen siis.. Noh arvatkaas kuin ne huusi mua tuolla jääkaapissa ja keittiönpöydällä. Mulla oli kuitenkin sen verran luottoa itseeni että tiesin selviäväni vielä yhdestä yöstä ja niinhän siinä kävi. Tänään aamulla sit innokaasti otin ensimmäisen karkin kuukauteen, ja kuulkaas, maistui ihan sairaan hyvältä. Ihan yhtä hyvältä kuin aina ennenkin. 



Oon ihan järjettömän ylpee itsetäni et selvisin tästä näinkin hienosti. Lähin tähän vähän silleen, et ei tuu onnistuu ja ylitin itseni suuresti. Tässä postausksessa siis asetin noi säännöt tälle haasteelle ja niissä aika hyvin pysyinkin. En oo syöny mitään makeeta koko kuukautena, kerran syöny pitsaa, kerran mäkkiä ja kerran käynyt ravintolassa. Mulla oli periaatteessa noi pikaruuatkin pannassa, mutta en oo ottanu siitä niin kovaa stressiä. Tärkeintä oli noitten makeiden herkkujen syönnin lopetus ja siinä pysyttiin! 


Tämmöiset eväät kävin eilen kaupasta poistamassa :D Nyt riittää! Oli niin monta juttua mitä teki mieli, ni sen takii tossa on vähän enemmän... Noh en oo varmastikaan yksin näitä tässä pelkästään syömässä :) 

Nyt jatkan herkkujen kanssa silleen normaalisti, että kerran viikossa saa ostaa ja jos joku muina päivinä tarjoaa niin saa ottaa. Eli ei mitään totaalikieltäymistä enää, vaan kohtuudella tästä eteenpäin. Nautin herkuista kuitenkin niin paljon että ne on mulle niitä pieniä arjen iloja kun saa suklaapatukan ostaa. 

Tän helmikuun Dare -aiheen esittelen tossa vklp aikana! Mites teijän herkku- tai muut lakot sujui? 

Ihanaa perjantaita ja viikonloppua kaikilee! 


xx,juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!