31. tammikuuta 2013

Perfect Boots


Moikka!

Lupasin tossa jonki aikaa sitten että esittelen teille ton blogitauon aikana hankkimiani juttuja. Kaikkiahan en todellakana pysty ees esitellä, (en muista mitä oon sillä aikaa hankkinut...) mut jotain nyt kuitenkin, ja lähinnä näitä ihan lempi juttuja! 

Etin todella pitkään kivoja ratsastusaappaan tyylisiä mustia nahkasaappaita. Kriteereinä oli että niitten pitäisi olla nahkaa, ja hyvän laatuiset jotta tarvittaessa kestäisi pidempäänkin. Sit toiseks mun on jotenkin kauheen vaikee löytää hyviä pidempiä kenkiä, koska mun sääret on jotenkin oudot. Yleensä kaikki saappaat on liian isot pohkeesta, ja sit kun mun sääret on vähän vinot ( :D) ni se ylimääräinen siinä pohkeen kohalla tulee aina vaan tolle toiselle puolelle ja näyttää siten oudolta. Ja veikkaan ettei kukaan ymmärtänyt tästä sepostuksesta yhtään mitään, mutta hyvä jos joku ymmärsi ees vähän kuitenkin! :D 

Kävin tossa marraskuussa käymässä Lontoossa kavereiden luona ja olin päättänyt että sieltä varmasti jotkut kivat löydän. Luotin Aldoon vahvasti. Noh sitten pettymyksekseni en kuitenkaan en niitä ihan täydellisiä kuitenkaan löytänyt. Monia kivoja oli, mm. Aldossakin, mutten halunnut maksaa lähemmäs 200 euroa semmoisita melkein, mutta ei ihan kuitenkaan -kengistä. 

Ennen reissuun lähtöä olin silmäillyt meillä töissä, Mangolla, yhtiä kivoja yksilöitä. Olin niitä kokeillutkin mutta tullut siihen tulokseen että se varsi on liian löysä. Matkan jälkeen kuitenkin päätin niitä vielä uudestaan kokeilla, koska tarve semmosille kengille oli suuri. Älysin kokeilla kokoa pienempää mitä olin aiemmin kokeillut ja nehän olikin sitten aivan täydelliset pohkeesta! 





Oih mun kaunokaiset <3 Ne oli hiukan puristavat aluksi tosta jalkapöydän kohalta, mutta kun ne on tehty ihanasta nahasta niin sehän tietenkin venyi ja nyt ne on täydelliset. 




Kuvat on tosiaan otettu tossa viime viikolla mitä ennen oon noita jo jonkin verran käyttänyt. Vähän on näköjään tuolla ulkona rapa roiskunut, oishan niitä voinu vaikka vähän putsatakin ennen kuvauksia.. Ensin pelkäsin ton vetoketjun puolesta ettei se vaan menis heti rikki, mutta ne on kyllä kestänyt tosi hyvin vaikka oon noita käyttänyt miltein joka päivä!


Semmoiset bootsit, mitäs tykkäätte? Nyt en oo vähään aikaan käyttänyt niitä ku on toi kauhea loska keli, en haluu et ne menee pilalle. Kohta kun taas ois vähän kuivempaa niin pääse varmasti paljon käyttöön! 



6 kommenttia:

  1. http://www.hooks.fi/Ratsastussaappaat

    http://www.horze.fi/Ratsastussaappaat/boots,fi_FI,sc.html

    Esim tuolta oisit saanu ihan oikeet ratsastussaappaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etin semmosia ratsastussaappaan tyylisiä saappaita, etten ihan kirjaimellisesti niitä kuitenkaan :) Kiitos kuitenkin vinkistä!

      Poista
  2. Noi on täydelliset! Vitsi ku olis nyt vähän ylimäärästä rahaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, tykkään ite kans ihan sikana! :)) Ei ollut mitkää ihan halvimmat, mut toi nahka kyll tuntuu niin hyvältä et ootan niitten sit kans kestävän! :)

      Poista
  3. Mä niin ymmärrän ton vinosäärisyyden, en melkein koskaan löydä sopivia saappaita! Lisäks varren pitää olla leveyden lisäks just sopivan pitunen, muuten toi vinous korostuu entisestään (ainakin mulla). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo mull on ton pituuden kanssa ihan sama juttu! Sen unohdin viel mainita :D noi on viel ihan täydellisen pituiset, tulee just polven alle, ja semmoset halusinkin. Monesti jos on liian lyhyet tai tulee johonki puoleen sääreen, ni se katkaisee mun, jo ennestään niin kovin lyhyet, jalat vielä lyhyemmän näköisiksi. :s Mut noi täytti myös sen kriteerin aika kivasti! :)

      Poista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!