30. tammikuuta 2013

Biisejä päivään


Moikka!

Mulla on tänään iltavuoro töissä joten vapautui tää aamu kivasti kaikelle puuhailulle. Yritän tossa kohta puolin alkaa vähän kaavoittelemaan, oon tekemässä itselleni takkia ja kaverille juhlapukua. Sit ennen töitä yritän ehtiä salille käymään. 

Loppuviikoksi onkin luvassa mukavia juttuja. Ensinnäkin mun herkkulakko loppuuu, wuhuuu! Oon huomisen ja perjantain vapaalla. Yritän silloin käydä myöskin vähän treenailemassa ja sitten perjantaina käyn Filmtownissa ostamassa irttareita, oon venannu sitä niin pitkään! Muutenkin nyt on aika kiva fiilis vaikka tuolla ulkona onkin kauheen synkkää ja märkää. Sää vaikuttaa mun mielialaan aina kauheesti, mut nyt oon osannu sen jotenkin ohittaa ja olla vaan iloinen muista jutuista. Se on kivaa :) 

Pari kivaa biisiä mitä oon radiosta viime aikoina bongaillut! 




Ihanaa keskiviikkoa teille! Mitäs biisejä te ootte viime aikoina popittaneet? 


xx, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!