28. tammikuuta 2013

Pipo päässä


Iltaa!

Nukuin viime yönä niin makeasti että. Omppu hotellin sängyt ja tyynyt ei oo ihan mitkään mukavimmat, ni oli aika kiva päästä omaan isoon sänkyyn. Nukahdin jo kasin jälkeen ja heräsin seuraavan kerran vasta aamulla kellon soittoon. Vaikka nukuinkin hyvin niin silti on ollut vähän semmoinen maanantai fiilis.. Töitten jälkeen oon vaan makoillu himassa, tai piti käydä vähän täydentää jääkaappia ruokakaupassa, mut sen jälkeen en oo jaksanu mihinkään poistua. Katotaan jos ois huomenna pystyis olemaan vähän aktiivisempi ja käydä ehkä jopa salilla! :) 


Halusin vilauttaa teille, vähän tämmöistä huonolaatuista PhotoBooth, kuvaa mun ihanasta piposta. Ostin ton joskus ennen joulua ku olin lähdössä Jyväskylään viikonloppureissulle ja sinne oli luvattu miinus asteita aivan liikaa. En sillon omistanut mitään söpöä pipoa joten semmoinen oli sitten pakko käydä ostamassa lapasten kera. Tykkään tosta ihan sikana! Oon sitä nyt aika ahkeraan täälläkin käyttänyt, kun jostain syystä musta on tullut ihme vilukissa.. Se on Svea:n pipo ja sopii ihan täydellisesti yhteen mun ihanan burgundy raitaisen huivin kanssa. Toi tupsu on nimittäin aikas burgundyn sävytteinen muitten kivojen värien kanssa. 
Oon vähän ongelmallinen hattujen ostaja. Mulla on aika iso pää, ja mega isot hiukset ni harvoin naisten osastolta löydän hattuja mitkä ois tarpeeks isoja menemään mun päähän. Pipot nyt on yleensä vähän poikkeus kun ne kuitenkin venyy, mutta tällä kertaa jostain syystä oli tosi vaikeaa mitään kivaa löytää. Kävin vaikka mitkä kaikki kaupat läpi, muttei meinannu täydellistä millään löytyä. Kriteerit oli valkoinen, mielellään palmikkoneulottu ja tupsullinen. Tossahan ei palmikkoneulosta ole, mutta se voitti kuitenkin kaikki muut mennen tullen niin päädyin sen hankkimaan. 

Mitäs teijän maanantaihin kuuluu? Jatkuuko maanantaisin yleensä viikonloppu olot, vai saatteko jo silloin hyvin ittenne liikkeelle ja arjen käytiin? :) 
Mitäs tykkäätte mun piposta? 

Mulle on viime päivinä tullut himo saada ihan tavallinen musta pipo. Semmoinen ehkä vähän löysä ja pidempi, muttei kuitenkaan liian. Semmoinen mikä ois kiva piristys asuun yksinkertaisuudellaa, mutta kuitenkin hauskalla erilaisella viballa. Ootteko semmoisiin missään törmännyt? Oon muutamassa kaupassa käynyt kattomassa, muttei oo ainakaan vielä tullut vastaan. 


xx, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!