27. tammikuuta 2013

My Weekend


Moikka!

Toivottavasti teillä on ollut kiva viikonloppu ja fiilis tänään on hyvä! Mulla oli vähän erilainen viikonloppu, näin mun vanhoja kisakavereita pitkästä aikaa ja kokoonnuttiin Tampereella. Ollaan kaikki niin eri puolilta Suomea niin päädyttiin sitten kaikki menemään Tampereelle. Mun piti ehtiä tossa torstaina teille vähän ajastella juttuja ton reissun ajaksi, mutten sit kuitenkaan ehtinyt, siitä johtuu tämä hiljaisuus. 


Tampereella juhlittiin, vietettiin aika kavereitten kanssa, syötiin, keilattiin ja vaikka mitä. Oli aikas hauskan erilainen viikonloppu. Myös mun muru oli siellä, joten se tietty kruunas kaiken. Oltiin nähty viimeks pari viikkoa sitten niin olipas jo taas aikakin nähdä :) Mua vähän harmittaa etten saanu kuvia otettua vaikka kamera olikin mukana. Sain pari kivaa asua mielestäni luotua, varmaankin yritän kuvata niitä tässä tulevalla viikolla. 


Ens viikosta on tulossa aika tavallinen. Poikkis tulee viikonloppuna tänne, näkee ekaa kertaa tän mun uuden kämpän mikä on aika kiva! Töitä ja treeniä on ainakin luvassa, sit yritän myös vähän ommella ens viikolla. 

kuvat weheartit.com

Vitsi mun on vähän pakko avautua teille tosta mun tän kuun herkkulakosta! Oon ihan maailman ylpein itsestäni kun oon kestäny herkuitta koko kuukauden. En oo kertaakaan lipsunut, syönyt mitään kieletttyä. En mitenkään tajua miten oon tähän pystynyt! Mulla on aika huono itsekuri ja nyt on ollut niin paljon houkutuksiakin ja koko ajan on tehnyt mieli kaikkea! Tää viikonloppu oli yks vaikeimmista. Tarjolla oli karkkia vähän väliä, sit käytiin kahviloissa ja ravintoloissa missä muut saattoi tilata kakkuja ja muita jälkkäreitä, jolloin mun vaan täytyi katsoa vierestä kun toiset herkutteli. Sit tänään testattiin oikein kunnolla, käytiin brunssillä ennen kotiinpäin lähtöä ja siellä oli tistysti myös jälkiruokapöytä. Tietysti myös se jäätelö mitä siellä oli tarjolla kuului hintaan ja kaikki ne sen päälle laitettavat ihanat suklaiset täytteet myös. Teki niin mieli suklaarusinoita ja sitä ihanan näköistä mansikkajädeä, mutta pidin pintani! Sillä ajatuksella menin että viikko enää, en voi tässä vaiheessa luovuttaa kun näin pitkälle on tultu! Varottelin jo poikkista että ens viikonloppuna syödään sitten vaikka mitä herkkuja ku mä kerrankin taas niitä saan. 

Nyt ei ajatukset toimi kun oon nukkunu aika vähän vimeisenä parina yönä. Halusin vaan tulla nopsasti moikkaamaan! Mitenkäs teijän viikonloppu on sujunut? :) 


xx, Juulia

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta viikonlopulta=) Minä olen maannut mahataudissa ja flunssassa torstaista lähtien=D Joten, oli vähän pitkäveteinen viikonloppu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olikin kyllä! Voi ei :( No toivottavasti se lähtee pian pois ja ensi viikonlopusta tulee parempi! :)

      Poista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!