23. tammikuuta 2013

Mangon uutuuksia


Moikka!

Rupesin tossa aikani kuluks vähän selailemaan netistä kevään uutuuksia. Oon töissä Mangolla ja siellä on tullut nähtyä jo jonkin verran ihania vaatteita. Rakastan tätä aikaa vuodesta, kun sesonki vaihtuu ja kaikkien paksujen, tummien ja synkkien vaatteiden tilalle tulee kevyitä, vaaleita ja värikkäitä kappaleita.  Mun lompakko ei vaan ihan yhtä paljoa rakasta tätä sesonkia kun minä, mutta toivottavasti löydämme yhteisen sävelen kuitenkin. 
Kattelin Mangon sivulta mun lemppareita tästä uudesta sesongista ja loin niistä tämmöisiä kivoja asuja. Arvatkaapas vaan haluunko nää kaikki nyt...:s 


Tykkään ihan hirveesti valkoisen eri sävyistä ja beessistä, ne näyttävät keväällä aina niin ihanilta ja tietysti kesälläkin ruskettuneen ihon kaverina! Nuo kengät meni aika heti pakko saada -listalle. Mun piti samanlaiset jo viime vuonna ostaa mustana, mutta missasin ne sit jotenkin kummasti. Jostain tuommoiset mustat ois nyt kuitenkin saatava. Tää asu menis aika kivasti vaikka vähän hienommalle illalliselle ja sit ihan arkeenkin jos vaikka vaihtaa korkkarit mataliin. Toi pusero näytti niin mukavalta, siihen vois hyvin vielä lisätä jonkun näyttävän statement korun. 

Sitren yks ihan perus arkiasu tätä vois hyvin käyttää jo (toivottavasti) pian, jos säät vähän lämpenis. Ihastuin ton takin suureen kaulukseen ihan hurjasti! Noi farkut on ostolistalla jo, niissä on kivoja yksityiskohta leikkaussaumoja ja tykkään muutenkin tosta pesusta kauheesti. Samalla värimaailmalla jatketaan kun edellisessä asussa, mutta kun tää miellyttää mun silmää vaan niin paljon.  


Edelleen näkyy samoja värejä, näistä ei varmaan päästä mihinkään. Tuutte varmaan ihan lopen kyllästymään näihin munkin asuissa.. Noita kenkiä haluisin kauheesti kokeilla ja mallailla. En omista yhtiäkään kiilakorkokenkiä ja kun ne olisi niin paljon mukavemmat kun tavalliset piikkarit ihan arkikäytössäkin. Huivista sai kivan väripilkun asuun. Voisin niin nähä laittavani tohon vielä päälle vaikka jonkun värillisen bleiserin, jos rupee ihan kyllästymään tohon valkoinen-beessi-musta yhdistelmään.
Sit vähän jotain muuta. Toi farkkupusero on ihan mahtava ja se lähteekin kaupasta ihan pian mun mukaan. Ihastuin kovasti myös noihin balleriinoihin. Tuo mekkohan hieman muistuttaa sitä mekkoa minkä tein itselleni muutama vuosi sitten (mistä oon muuten kauheesti ihanaa palautetta kuullu, kiitos niistä <3). Tässä asussa olin miettiny et ois tosi kiva toi mekko tuolla ton farkkupaidan alla silleen et pusero ois auki ja toi mekon vyö menis myös sen päältä. 

Miltäs nää asut teistä näyttää? Onko vielä kevät asuihin inspistä löytynyt? Sit ois kiva kuulla että mistä te inspistä yleensä haette, kadulta, kaupoista, netistä, lehdistä?:) Mietin että voisin jostain toisestakin mun lempikaupasta etsiä tälleen samalla tavalla kivoja uutuuksia, niin kiinnostaisiko tämmöiset, vai tuleeko vaan paha mieli jos tulee liikaa mielitekoja ostella vaatteita ( se on ihan okei, mulla ainakin tulee..)? :D

Hei pakko vielä pikkasen ylistää tota Mangon nettikauppaa! Mä tilasin sieltä jo ennen joulua yhen bleiserin (siitä kuvaa tulossa ihan pian), tilasin sen muistaakseni yks torstai päivä ni sit heti perjantaina illalla se oli tullu ihan koti ovelle asti. Aika mieletöntä mun mielestä! En oo ollenkaan mikään netti shoppailija.. Oon pari kertaa Nellyltä, H&M:ltä ja Ellokselta jotain tilannut, mut yleensä niitten tilauksissa on kestänyt ihan sika kauan, tilaukset ei oo tullu ollenkaan tai tuotteet ei oo vastannut odotuksia. Jos tilaan jonkun tuotteen ni yleensä ajattelen ottavani sen käyttöön heti, joskus mulla tuli ne tuotteet vasta joku 3 kuukautta myöhemmin.. Miten sitä enää sillon muistaa mitä pitäis olla tulossa :D 
Mutta tuolla Mangolla tuli kyllä nopeesti! En tiiä oliks toi joku special keissi sit vaan vai tuleeko aina noi nopeesti. Siellä on myös muuten semmonen kiva juttu että vaikka tilaisit tuotteen netistä ni voit sen meille myymälään palauttaa, eikä tartte lähteä postittelemaan takaisin, mikä on ainakin mun mielestä kiva plussa :) 

Semmoisia juttuja! Mun vapaa päivä on mennyt leppoisasti, lähen kohta käymään koti kotona hakemassa vähän ompelutarvikkeita. Sain vihdoin aikaiseksi ja ostin itselleni kankaat takkiin! Toivon että saan sen pian tehtyä niin tekin näätte sitten kuvia :) 


xx, Juulia

4 kommenttia:

  1. toisiksi viimisen kuvan musta laukku on ihan täydellinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan sika kiva! Siit on myös semmonen vaaleen beessi/ nuden värinen, mikä on kans aikas kiva :)

      Poista
  2. Sulle on haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!