14. helmikuuta 2013

♥ 14.2. ♥










Ihanaa ystävänpäivää kaikille!! 


Mä rakastan kaikkia tämmöisiä pikku juhlapäiviä, tykkäisin juhlia kaikenmoisia kissanristiäisiäkin, koska sillon saa arjen keskellä vähän pysähtyä ja tehdä jotain speciaalia. 

Mulla on niin ihania ystäviä että tuli ihan kauhee haikeus osittain kun näitä kuvia tähän etsin ja kattelin. Suurin osa mun parhaista ystävistä ei asu Suomessa joko kokonaan tai sitten vaa tällä hetkellä. Onneks mulla on noi muutama ihanaakin ihanampi tyyppi myös tässä maassa :) 
Mä vietän tänään Valentine's dayta murun luona Jyväskylässä ja sit itse ystävänpäivää vietetään sit Taijan ja Niksun kanssa viikonloppuna. 

xx, Juulia

2 kommenttia:

  1. Oot ihan superkaunis ja sun hiukset on upeat! Plus ihanan ilosia kuvia tässä postauksessa!!:)

    http://monchemin-suvi.blogspot.fi/
    käy kattelees jos vaan ehit:)

    VastaaPoista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!