21. helmikuuta 2013

tavallista arkea


Moikka!

Mun viime päivien tekemiset on suurimmaksi osaksi pyörinyt näitten juttujen ympärillä:



Oon ollu töissä, sit vapaa päivisin tehny noita mun ompelutöitä. Välillä kaavotellut itselleni juttuja ja välillä tehnyt asiakkaiden töitä. Tänäänkin pitkälti mennyt vapaa päivä noissa hommissa. Se ei kyllä oikeastaan haittaa koska tykkään noita tehdä, ne on sopivan haastavia, mukavia ja oikeesti sitä juttua mitä haluun sitten "isona" tehdä, jossain muodossa ainakin. 



Oon myös nyt vähän kokkaillut, tehnyt erinäisiä uusia ruokia mitä en oo aiemmin tehnyt! Toissa viikolla väsäsin jauhelihamakaroonilaatikon ja tällä viikolla oli lasagnen vuoro! Tiedän että oikein huimia eksoottisia ruokahan nuo ovat, mutta jostain täytyy aloittaa :D Yksinkseen itselleen on vaan vähän tyhmempi mitään kauhean hienoa laittaa, noi tommoset toisinaan on tosi hyviä koska niitä saa tehtyä kerralla ison annoksen ja saan otettua töihinkin sitten aina mukaan. Ensi viikolla vois sit kokeilla taas vähän jotain erilaista kun poikkis tulee tänne mun luo :) 



Kovasti oon yrittänyt myös urheilla, salitreeniin oon jotenkin kyllästynyt, tai se jumittaa mutta jumpissa on ollut kiva käydä! Siellä saa tehtyä sopivasti aerobista välillä ja sitten toisinaan myös sittä oikein kunnon lihaskuntoakin. Mut on sit tullu muutama keksikin syötyä ja eilen leivoin cupcakeja ku mummi ja äiti oli tänään mun luona vähän niinkun pikku tupareissa. 


Löysin tommosen ihanan kirkkaan pinkin (kuva vähän liian vaalea) paksun collegekankaan Eurokankaasta palakangasraalista ja meinasin tehdä itselleni siitä onepiecen! 

Tämmöstä mulle kuuluu. Mun täytyis kuvaa yhet kengät mitkä ostin tällä viikolla ja kysyä teijän mielipidettä niistä. En oo varma onko ne ihan mun tyyliset ja että kannattaako mun ne pitää, mutta tykkään niistä ihan hirmusti ja ne kummitteli mun päässä varmaan kaks viikkoa koko ajan kunnes kävin ne kotiin vihdoin hakemassa. 

Ja hei semmonen vinkki tai ilmotus tai joku vaan, että ollaan menossa mun kavereitten Niksun ja Taijan kanssa sunnuntaina jäähallin kirppikselle myymään ylimääräisiä vaatteita pois. Eli kaikki vaan kynnelle kykenevät tulkaa tsekkaamaan mitä kaikkea meiltä löytyy. Omasta puolestani voin ainakin sanoa että aika paljon hyvää tavaraa lähtee koska nyt karsin tota vaatekaapia todella rankalla kädellä :) 

Ois tosi superia nähdä teitä siellä! 

Mitäs teille kuuluu? :) 

xx, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!