14. tammikuuta 2013

When I'm sad, i stop being sad and be awesome instead

Moikkelis!

Mulla on yks mitä mukavin viikonloppu takana. Lädin tosiaan torstaina Helsingistä Jyväskylään viettämään lopun viikosta. Tapasin tossa blogitauon aikana (tai ollaanhan me jo paljon aikaisemmin tavattu mutta nyt vasta sillee kunnolla kunnolla) ihanan pojan sen kisan yhteydessä ja sitemmin ollaan oltu paljon yhteydessä. Hän tosiaan on Jyväskyläläinen ja siellä asuu, joten tämmöinen kaukojuttu tää on nyt tällä hetkellä. Oon käynyt siellä muutamaan otteeseen syksyn ja talven aikana ja hän myöskin täällä. 

Me ei oikeestaan mitään kauheen ihmeellistä koko viikonloppuna tehty, mutta ei sitä aina tarvitsekaan. Hengailtiin yhdessä, hänen kavereitten kanssa ja käytiin kaupungilla shoppailemassa. Olipas kiva katella vähän miesten vaatteitakin välillä. Se on jännä  miten joku vaan yksikin ihminen voi tehdä niin onnelliseks ja laittaa unohtamaan kaiken stressin ja hermoilun. Oli hassua ku koko viikonloppu oli mennyt ihan stressittömästi ja heti ku astuin autoo ja lähin ajelee takaisin Stadia päin niin stressitaso nousi nollasta sataan :/ Vaik ei mulla ees kauheesti mitään stressattavaa pitäisi olla! Oon vaan tosi hyvä sitä kehittämään kaikesta, et vaikka elämässä ei ois mitään meneillään niin löydän senkin aiheen jostain. 

Mulle sattui pieni epävirallinen loma töistä tohon viime viikon loppuun ni se piti taas hyödyntää ja ampaista tonne keski-Suomeen murun luo. Tämän takia siis olin Jyväskylässä kun sitä vähän ihmeteltiin :) 
Tulin eilen takas kotiin ja huomenna pitis mennä taas töihin. Tästä viikosta on myös tulossa aika kiva ja vähän erilainenkin! Ihan normaalisti on töitä, mutta tosta loppu viikosta mä muutan! Mun kaverin joululoma Thaimaassa nyt vähän venyy eikä hän tiedä että milloin tulee takaisin, joten muutan hänen kämpäänsä siksi aikaa! Kuin ihanaa. Kun Lontoosta takaisin Suomeen muutin, taloudellinen tilanteeni vaati muuttamaan takaisin porukoille, vanhaan huoneeseeni. Nyt pääsen kuitenkin vähäksi aikaa yksikseni asumaan ja oon aika innoissani. En oo Suomessa ehtinyt vielä omassa kämpässä asua, ja Lontoossakin se mun kämppä oli semmoinen soluasunto, joten vähän myös jännittää mennä sinne ihan yksin asumaan. Uskon kuitenkin että tuun viihtymään ihan hirveän hyvin! Tykkään kuitenkin olla yksinkin jonkin verran. 



Sit mulla on vaan vielä huonommin asukuvaajaa paikalla, että katotaan minkälaiset asukuva viritykset saisin aikaiseksi! Enköhän mä jotain keksi :) 

kuvat weheartit.com 

Tää oli  nyt vähän tämmöinen vuodatusteksti vaan, kuulumisia, tuntemuksia ja uutisia. Tämmöisiäkin varmasti tullaan jatkossa aina välillä näkemään. Yritän toki kehitellä näihin aina sitten jotain kivoja kuvia. Toivottavasti tuolta uudesta kämpästä löytyy kivoja kuvausalustoja, jos innoistuisi tosta kuvauksesta uudessa ympäristössä vielä vähän enemmän. Nyt jatkan mun How I met you mother -maratonia, oon lievästi sanottuna koukuttunut siihen tässä viime aikoina. Katottii sitä yhessä kans tuol Jyväskyläs aika paljon.

xx Juulia 

2 kommenttia:

  1. Kappas, tuli ihmeellinen välähdys kun luin sanan Jyväskylä. Taisinkin nähdä sua täällä suunnalla, silloin en vain osannu kiinnittää yhtään huomiota mutta nyt kun kerroit olleesi täällä niin tajusin että kyllä mä suhun jossain törmäsin :)

    VastaaPoista
  2. Haha ai näit, jännää :) Nyt tuun siellä kyllä varmaan aina silloin tällöin pyörimään että saa sittne tulla moikkaamaan :)

    VastaaPoista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!