17. tammikuuta 2013

Huomenna on muuttopäivä!


Moikka!

Hain eilen avaimet mun uuteen väliaikaiseen asuntoon ja kävin tänään siellä siivoilemassa. Huomenna ois sitten muuttopäivä! Arvatkaapas mitä!? Mä en oo ees alottanut tavaroitteni pakkaamista.. 
Se asunto on tätä mun koti kotia aika lähellä joten autolla saan kivasti ja aika kätevästi tavaroita roudattua, joten niitten ei ihan pakattuna tarvitse olla. Toi on varmaa se syy miks en oo sitä oikeen vielä aloittanut. Tai kyll mä oon sen verran "pakkausta" tehnyt että en oo purkanut mun viime viikonlopun Jyväskylän reissun laukkua kokonaan, eiks oo aika hyvä aloitus? 


Hei tossa näkyy tota tukkaa vähän paremmin! Ei kauheen suuri muutos edelliseen, mutta vähän jotain kuitenkin. 
Huomenna olisi tarkoitus sit viettää ensimmäinen yö uudessa kämpässä, jos kaikki menee putkeen. Toivon että saan netin heti toimimaan, koska mulla on huominen ja lauantai vapaapäiviä niin saisin sitten heti sieltäkin postailtua. 



Tulee muuten tehtyä nyt tuossa pakatessa (sitten kun sen siis jaksan aloittaa..) pieni inventaario että mitä sieltä kaapeista oikein löytyykään. Viime aikoina musta on tuntunut että suurin osa mun vaatteista on ihme riepuja, nyppyyntyneitä ja vanhoja, etenkin puserot. Suurin osa mun vaatteista on kuitenkin ihan halppiskaupoista ostettuja joten eihän ne kestä hyvänä kauaa. Jotenkin oon ruvennut älyttömästi kaipaamaan laatua ja sitä että ne näkyä mun vaatteisiin. Kovasti yritän semmoista "täydellistä vaatekaappia" itselleni haalia, mutta oon alkanut epäilemään ettei se ole mahdollista. Tyyli on kuitenkin sen verran muuttuva asia että jos jollakin hetkellä se tuntuisi täydelliseltä niin hetken päästä taas kaivataan jotain. Tiedän että tällä maagisella "täydellisellä vaatevarastolla" tarkoitetaan pitkälti klassisia sesongista toiseen kestäviä vaatteita, mutta silti, omaa tyyliäni en ainakaan niin täydellisesti ole löytänyt että osaisin tuollaista rakentaa. Noh pikku hiljaa hyvä tulee! 

Mites siellä puolella, tuoko uusi vuosi tullessaan myös uusia tuulia vaaterintamalla? Tietenkin uusi sesonki aina villitsee, ainakin minut, mutta tehdäänkö siellä inventaarioita tähän aikaan vuodesta? :) 

Seuraavan kerran kirjoittelenkin varmaankin noiden kuvien näköisestä paikasta, jännää!


xx, Juulia

2 kommenttia:

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!