11. tammikuuta 2013

the hair


Terkut Jyväskylästä!

Oon viettänyt tänään rentoa vapaapäivää täällä, katellut uusia jaksoja mm. Greyn anatomiasta ja Modern familystä. Kohta vois alkaa tehdä jotain fiksuakin, kuten tistaka ja tehä ruokaa. Toi yks on töissä ni vois olla kiva tyttöystävä ja tehä jotain siiheks ku se tulee takas kotiin :) 


Tämmöset mun hiuksista nyt sit tuli!! Oon kyllä tosi tyytyväinen. Pelkäsin kauheesti siellä kampaajan penkissä istuessa että nyt tulee ihan varmasti ihan kauheet, semmoset oikein kunnolla kaks väriset ja että ne raidat tulee näkymään ihan liikaa. Näin ei kuitenkaan onneksi käynyt! Yleisfiilis on kevyesti tummempi mutta raidat eivät erotu liikaa raitoina vaan sekoittuvat hyvin vaaleiden hiusten sekaan. Kyllä se mun kampaaja hommansa osaa :) 

Yritän ottaa pian jonku vähän paremman kuva, noi Photo Booth kuvat ei oo munkaan lemppareita, ja silleen vielä et oo ite tätä laittanu. Unohdin vaan mun suoristimen kotiin nii en pääse kiharoita tekemään ennen kun vasta ensi viikolla. 

Miltäs näyttää? Kivempi tää tummempi sävy, vai oisko se ihan blondi vaan ollu kuitenkin parempi? :) 

Toivottavasti teillä on kiva viikonloppu tiedossa, mulla näyttäisi ainakin olevan, vaikka ei mitään ihmeellisiä suunnitelmia olekaan! 


xx, Juulia

10 kommenttia:

  1. Kiva kun oot palannut takaisin tänne linjoille ja vieläpä uuden blogin parissa! :) Millon oot palaamassa Lontooseen?

    Mukavaa viikonloppua sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla! Noh se mun kurssi millä sillon oli niin loppui, joten takaisin meno ei ole varmaa :) Voi olla että sinne vielä jossain vaiheessa lähden tai sitten en, aika näyttää :)
      Samoin sinne! :)

      Poista
  2. Oo noi on ihan sika ihanat!!!!!! :)

    VastaaPoista
  3. Jyväskylästä ? Etkö asunukaa helsingissä ?
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun joo Helsingissä :) olin pidennettyä vklp:a viettämässä Jyväskylässä, kun poikaystäväni asuu siellä :)

      Poista
  4. Ihanaa muru et jatkoit kirjottamista! Oon odotellu et jatkat ja täältä thaimaasta käsin onki ihana seurailla sun kuulumisia ku muuten ei ehkä oo niin aina aikaa jutskailla :) ja hiukset näyttää super hyviltä! Halit<3 t. Laura

    VastaaPoista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!