9. tammikuuta 2013

Hair Inspo


Moikka!

Mä oon suuntaamassa huomenna aamulla piiitkästä aikaa kampajaamon penkille. Kävin viimeks ehkä viime lokakuun alussa, eli pitkä aika on viime värjäyksestä kulunut. Mä en kyllä yleensäkään joka kuukausi, tai edes joka toinen, käy hiuksiani laitattamassa, usein nää välit venyy aina noin kolmeen kuukauteen. Mun hiukset kasvaa mega hitaasti, ja jotenki aina onnistun sinnittelemään ton juurikasvun kanssa aika pitkään. 

Noh nyt kun oon kuitenkin huomenna menossa tätä pehkoa fiksaamaan niin olisi seuraavaksi vuorossa perinteistä ennen kampaajalle meno hius inspistä! 


Kaikki vanhat lukijat varmasti muistavat kuinka aina näissä hius inspis postauksissa aina näkyy Blake Livelyn kuvia. Hän on yksi suurimmista kaunes- sekä muoti-idoleistani ja hänen hiukset on vaa musta ihan taivaalliset. Ne on jotenkin ihanan luonnollisen ja huolettoman näköiset.
Mä oon menny tällä samalla värillä jo aikalailla kolme vuotta ja kaipaisin nyt jotain vähän uutta mun tukkaan. Oon viime vuosina ollut kauheen arka mitään kokeilemaan, mutta oli joskus lukion alkuajoilla semmonen kierre että värjäsin näitä tummaks, sit vaaleeks ja takas tummaks aika lyhyin väliajoin ja pienien päähän pistojen seurauksena. Mun kampaaja jo vähän kyllästy ja sanokin välillä ku laitettiin tummaa väriä, että älä tuu sit kuukauden päästä sanomaan et haluut takas vaaleeks. :D Nyt se sit taas varmaan voivoittelee että kumpa sais välillä tehdä jotain muuta sen perus setin lisäks! Oon vähän vaikee välillä. 
Mutta siis päästään siihen että tällä kerralla meinasin olla villi ja tehdä jotain muuta! Oon pohtinut hiuksieni värjäämistä semmoisella lämpimän nougatin/vaaleen beessi/ mikälie värillä ja meinasin ottaa ensimmäisen kevyen askelen huomenna. Ajattelin että kokeiltaisiin laittaa vaaleiden raitojen sijasta juurikin tuon sävyisiä raitoja. Oon käyttänyt tuota väriä tyvessä jo vuosia joten se on ihan tuttu ja nyt meinasin jos sitä vähän laajentais just niinä ratoina ja sit tyviväriä ehkä mahdollisesti vähän pidemmälle. Blakella on aika ihana sävy hiuksissa tossa vasemman ala reunan kuvassa, itselleni lisäisin siihen vaaleiden raitojen tuntua myös. Tuo oikean yläreunan kuva taas on mielestäni ihan täydellinen! 


Olen viime aikoina myös ihaillut 90210:n Naomin, Annalynne McCordin, hiuksia. Hänen hiuksensa ovat aikalailla saman mittaiset kuin omani ovat nyt, joten silleen nämä kuvat ovat realistisempia. Pituutta kun en millään näytä tähän omaan pehkooni saavan. Hänellä on myös mielestäni hyvin luonnollinen tukka, ja juuri noita vaaleita raitoja (?) latvassa mitä kaipaisin. Semmoista pientä hyvin hyvin kevyttä liukuväri systeemiä voisi siis olla hakusessa. 


Sitten vielä muutama muuten vain aivan ihana ja täydellinen kuva. Nää hiukset ovat mulle pituudensa takia out of limits, mutta saahan sitä aina katella ja ihastella! 

Minkäslaisia kampaaja kävijöitä te ootte? Uskallatteko kokeilla uutta usein, vai pysytäänkö vuodesta toiseen samassa tyylissä? :) Ketkä on teijän hiusidoleita? 

Mä oon ollu nyt alkuviikon joka päivä töissä. Aika normaaleja päiviä ollut, oon yrittänyt myös kovin käydä salilla, välillä siinä hyvinkin onnistuen! Eilen oli pilates tunti ja tänään rääkättiin lihaksia body pumpissa. Tykkään tosta pilateksesta kauheesti, se sopivasti rauhottaa mua ja pystyn välillä ihan jopa muutaman minuutin olemaan ajattelematta muuta ja keskittymään :D Oon nyt tykkänny siitä myös enemmän kun joogasta, missä kävin kerran, ku tuntuu että siinä treenataan lihaksia kuitenkin vähän enemmän. Tänää sit ylitin itseni tuolla pumpissa ku tein kaikista isoimmilla painoilla millä oon koskaan ennen tehnyt! Huomenna voidaan sitten kattoa oloa sen mukaan. 
Nyt mulla onkin sitten kivasti loppuviikko vapaata ja lähden huomenna Jyväskylään poikaystävän luo :) Kiva loppu viikko siis tiedossa toivottavasti myös teillä!


xx, Juulia

4 kommenttia:

  1. Nyt minäkin haluan pitkät hiusket=( Leikkautin joskus vuosi sitten hieman korvien alle olevan tukan niin, että se oli edestä vähän pidempi. Sitä ennen hiukseni olivat reilulti selkään asti. Olen kasvattanut niitä nyt puolisen vuotta ja ovat jo melkein saman pituiset kuin ennen=D
    Alkoi ihan sattumaan joka paikkaan kun edes mainitsit pilateksen, en pysty liikkumaan minnekään suuntaan kahden vatsalihas täytteisen tunnin jälkeen=D
    Tulipas pitkä O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivan nopeesti sulla ne sit kasvaa! Epäreilua :D Noh mut ihan sika hyvä, ei sulla sit koetella tota kärsivällisyyttä ihan niin paljoa :) Että kyllähän ne sit on jo aika pitkät ja tulee olemaan aika nopeestikin vielä pidemmät jos tota tahtii kasvaa :)
      haha :D joo se on kyllä hyvää treeniä! Ja se kipu on vaa hyvästä :P

      Poista
  2. Edellisen blogisi lukijana oli pakko palata myös tähän uuteen. :)

    VastaaPoista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!