8. tammikuuta 2013

Joulun asu


Moikka!

Alotin käymään noita pyhiä nyt tässä selkeesti vähän väärässä järjestyksessa, mutta ehkä tää menee näinkin päin. Mun joulu oli hyvin perinteinen, paljon ruokaa, sukulaisia ja perus hengailua. Alotin aamun nukkumalla pommiin kun piti mennä töihin, mut en ollut onneksi kuitenkaan kauheasti myöhässä ja työkaveri oli ehtinyt seivata sen minkä mä missasin. 
On muuten mielenkiintoisia noi aamut kun nukkuu pommiin! Mulla tapahtuu niitä erittäin harvoin, mutta nyt on tässä nyt about puolen vuoden sisällä pari kertaa, mikä on mulle hirveästi. Siinä saa aina semmosen sydärin ettei mitään rajaa! 


No mutta joo asiaan, eli siihen jouluun. Jouluna mä tykkään laittaa yleensä aina jotain kirkkaan punaista päälle kun en muuten sitä väriä kauheasti käytä. Niinpä noudatin tätä kaavaa ja tänä vuonna päälle eksyi punainen hame. 



Tykkäsin asusta kovasti vaikka en ole varma onko tuo hame kuitenkaan ihan lempparini. Oon sen itse tehnyt joskus kauan sitten, mutten ole sitä kertaakaan käyttänyt.. Siinä mallin mukaisten laskosten takia  muodostuu tuohon eteen pussi, joka ei välttämästi ole maailman imartelevin. Noh eipähän huomattu mahan pömpötystä ihan heti.  


Bleiseri on aika uusi, ostin sen juuri ennen joulua. Rakastan sitä isolla R:llä! Ostin saman myös vaaleassa värissä, koska se oli vaan niin täydellisesti istuva ja juuri semmoinen mikä mun on pitänyt itselleni tehdä ikuisuuden jo.. Mulla ois niin pitkä lista tuotteita mitkä pitäisi itselleni tehdä että saas nähdä millon saan itseäni niskasta kiinni ja ehdin niitä ommella :) 


Mun mielest on kiva aina vähän pukeutuu hienommin kun on mahdolisuus. Meijän joulu ei oo mitenkää kauheen juhlallinen koskaan, joten vois olla varmaa ihan tosi rennoissakin vaatteissa mutta must on kiva laittaa jtn spessua päälle ja laittaa hiuksiakin vähän kun kerranki on syy. Tietenkin sitten loppuillasta vaihoin uuden lahjaksi saamani yöppärin päälle, kun halusin rauhassa ruokia sulatella sohvalla. 
Mites teijän laita, laittaudutteko esim. just jouluna jotenkin erityisesti vai mennäänkö ihan rennolla meiningillä? :) Entäs mitä tykkäätte mun asusta? 

Bleiseri - Mango
Toppi - Cubus
Hame - DIY

xx, Juulia

8 kommenttia:

  1. Jee! Kiva kuulla sustakin=) Liityn uudestaan lukijaksi, heti kun Blogger toimii ikunnolla=)
    Ihana asu♥

    VastaaPoista
  2. Mä meen yleensä ihan rennolla linjalla, nykyään täytyy tosin vähän yrittää pukeutua paremmin ku lökäreihin ku poikaystävän porukoilla muut on niin hienosti pukeutuneita :D Kotona ja kotikotona sitten perus yö/oloasu päällä hengailen...

    Ja tykkään sun asusta, mä hankin tällä viikolla ekan (vai tokan?) bleiserin ikinä ja oon ihan rakastunut siihen, pitää vaan vielä opetella käyttään sitä ihan arkenakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii onhan se sitten aina vähän seurastakin kiinni, mutta onneks voi yleensä olla kuitenkin aika just silleen ku haluaa :) Onhan se varmasti kyllä mukavampi just vaikka jouluna ihan olo asussa olla, koska kyllä toikin alkoi lopulta vähän kiristää ja tulla epämukava olo, mutta onneks sit voikin vaihtaa asua varsinkin jos on ihan kotona :)

      kiitos kovasti :) Mulla on kans ollu välillä vähän hankalaa noitten bleikkujen kanssa ku ne aina tuntuu jotenki niin virallisilta, mut nyt oon noita käyttäny paljon arkenakin! Pitää vaa löytää se oma tyyli miten yhdistellä, ku loppupeleissähän noita voi käyttää niin moneen juttuun ja tarkoitukseen :)

      Poista
  3. Ihana bleiseri! Mullakin sama juttu jouluisin, kiva pistää jotai siistimpää päälle vaikka ketään ei varmaan sen ihmeemmin kiinnosta, onko mulla velour-huppari vai jakku päällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mut sehän siinä just on että ittelle tulee hyvä mieli kun on jotain kivaa päällä, ainakin mulle :) kiitos tosi paljon, tykkään ite kans hirveesti sen simppeliydestä, niin helppo ja kiva yhdistää kaikkeen!

      Poista
  4. ihana asu! :) mä tykkäilen tosta sun hameesta kovasti :)

    VastaaPoista

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!