6. tammikuuta 2013

Syksyn lehdet


Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Toivottavasti on luvassa kiva päivä ja olette hyvällä sekä pirteällä tuulella. Mulla alkaa kohta työt, joten itse en tästä sunnuntai lepopäivästä kauheasti pääse nauttimaan, mutta ei se mitään. Olin eilen vapaalla niin se korvaa tämän päivän :) 

Mulla on muutamia asukuvia arkistoissa mitkä oon ottanu ton blogitauon aikana ja nyt ajattelin julkaista yhen. Saatan niitä laitella aina silloin tällöin kun ei oo reaaliaikaisia kuvia saanut otettua. Tää vuodenaika on erittäin hankala bloggarille joka ei omista ulkoista salamaa, mutta enköhän mä jotain oikein innovatiivista keksi. Sit aattelin myös kuvata vähän jotain semmoisia tuotteita mitä tuossa syksyn mittaan ostelin, semmoiset ihan parhaimmat ja lempiostokset vaan. Muutama niin kiva jutun nimittäin hankin! 


Kuvat on nyt niin syksyisiä että! Jotenkin aika piristävä toi väri maailma jos vertaa tohon tän hetkiseen.


Asu on muistaakseni ihan joltain perus kaupunkikierros reissulta. Siinä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä. Tuo pusero taisi olla tuolloin ihan uusi. Se on ihana silkkisekoite pusero Mangolta, se kuultaa vähän läpi ja sen materiaali on ihan taivaallinen! Hei ja housutkin taisi olla tuolloin aika uudet. Ne on ihanan korkeavyötäröiset, eli piilottaa kaikki ylimääräiset mahamakkarat eikä tee muffari efektiä, ja muutenkin aika kivasti istuvat farkut. Nyt kyllä täytyy myöntää, kun olen noita todella paljon koko syksyn ja talven käyttänyt niin ei enää palaudu muotoonsa ihan niin hyvin valitettavasti :s Ne on tosi venyvät ja venyy käytössä paljon, mutta menee sitten aina pesussa kasaan. Nyt musta kuitenkin tuntuu että elastisuus niissä on vähän kärsinyt ja ne on lörpömmät mitä ennen. Mutta niin kai noille farkuille vähän käy jos niitä joutuu pesemään. 



Toi nahkatakki on viihtynyt mun päällä erittäin hyvin, oon siihen aivan rakastunut. Sen matsku on vaan maailman pehmein! Ootan nyt erittäin innolla Mangon tämän kevään nahkatakkeja, jos sieltä vaikka löytyis joku kaveri tolle! Pelkään että ku käytän vaan tota ni se kärsii ja jotenkin puhkeaa :D Eli hyvä syy ostaa kaveri sille jos joku kiva sattuu kohille ;) 


Myöskin tuon kaulahuivin kanssa olemme olleet hyvin erottamattomat tässä viime aikoina. Eihän mun kohta tartekaan noita uusia lempparijuttuja mitenkään erikseen esitellä kun tässähän ne tulee! No joo mutta siis huivi on värinsä ja kuvionsa puolesta päässyt huivilemppareitteni ihan kärkipaikalle. Sopii vaan niin kaikkeen ja piristää värinsä puolesta ees vähäsen ihan mustiakin asuja. Nappiostos! 

Semmoinen syksyasu, mitäs tykkäätte? :) 

Muuten otin kommenttien julkaisun tämän blogin myötä käyttöön, koska silleen on vaan helpompi seurata jos tulee uusia kommenteja vaikka vanhempiinkin postauksiin, joten älkää ihmetelkö jos kommentti ei heti näy. Se tulee näkymään heti ku mä oon saanu painettua yhtä nappia! 
Ja sit tätäkin blogia voi siis seurata bloglovinissa ja blogilistalla, tossa sivussa on noi kuvakkeet niille, mutta tätä klikkaamalla pääsee vielä blogilistalla ihan suoraan siihen tän blogin sivulle :) 

xx, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!