6. kesäkuuta 2013

Blue-White


Moikka!

Mulla on ollut pitkään kauhee shoppailuhimo, mutta tuntuu ettei kaupoista löydy mitään. Mulla on kova inspis kaikkiin ompelujuttuihinkin, ideoita ois vaikka millä mitalla, mutta aikaa ei valitettavasti oo kauheesti ylimäärästä nyt ollut.. 

Tossa viime viikolla kuitenkin ostin Mangosta muutaman jutun mitä olin jo vähän aikaan katellut. 



Uusien farkkujen ostoa oon jo kauan miettinyt. Oon käyttänyt niitä mun Ginan lemppareita nyt taas koko ajan ja siltä ne alkaakin vähän näyttämään. Farkkujen ostaminen vaan nyt on kaikkein ärsyttävintä maailmassa (no joo ehkei ihan kaikkein, mut ärsyttävää kuitenkin..). Silloin täytyisi kierrellä monia kauppoja, sovitella monia malleja ja etenkin nyt kun tuolla Itiksessäkin on niin kuuma sisällä, niin ei oikein tule kuuloonkaan lähteä tiukkoja farkkuja kiskomaan hikisiin koipiin.. Tykkään farkuissa tummasta sävystä, pienistä kulutuksista ja simppeliydestä, perus siniset farkut näyttää hyvältä kaiken kanssa. On mulla muutamat vaaleammatkin farkut ja semmoiset missä on enemmän kulutuksia ja nekin on tosi kivoja, mutta niille on oma aika ja paikkansa sitten. Mangossa päädyin ostamaan tämmöiset Olivia nimiset farkut. Tosi kivat, yksinkertaiset ja siistit. Näissä lahje on tosi kapea ja vyötärön korkeus mun mielestä normaali, ei tule napaan asti, mutta ei roiku liian alhaallakaan. Erittäin kivat farkut ollu myös käytössä! Ainoa huono puoli on että lahkeet on super pitkät, mun on pitänyt ne lyhentää, mutta ompelijana se on ylitsepääsettömän hankalaa..:D Eikä muuten oo hinnalla pilattu, 30 e maksaa nää!:o


Sit tarttui mukaan myös jotain muuta sinistä, nimittäin tämmöiset söpsöt löysät shortsit. Meijän myymälään ei ollu näitä ees tullut, vaan joku toi palautuksena ja mä ne siitä sitten heti nappasinkin mukaan! Tosi kivat, ei oo liian lyhyet mut ei liian pitkätkään ja istuu kivasti vyötäröltä takana olevan kuminauhan ansiosta. Noi on myös kivaa matskua, semmoista sopivan laskeutuvaa, voi käyttää vähän juhlavimpina, mutta sopii hyvin myös ihan arkeen. 




Sitten viimeisimpänä mut ei vähäisimpänä tämmöinen kiva pusero. Tykkään valkoisesta väristä ihan hulluna kesällä ja siksi valkoisia yläosia ei voi olla liikaa. Niin kun ootte ehkä huomannut niin löysien yläosien valtakausi on parhaimmillaan, ei tuu paljon muita käytettyä, joten tää uppoo siihen osastoon loistavasti. Tossa on kivoja yksityiskohtia edessä ton kirjailun muodossa ja takaa se on kokonaan läpinäkyvää sifonkia. Takana on myös hauska yksityiskohta, tuo halkio. Yksi poika yhtenä päivänä huomautti tästä mulle, sanoi että sun pusero on takaa rikki.. Siinä sit selittelin et joo se kuuluu olla niin ja toinen näytti hyvin hämmentyneeltä..:D 

Semmoista pientä kesä pukeutumiseen..:) Mitäs mieltä ootte? Mistä te ootte viime aikoina shoppailut? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista, päivääni piristävistä kommenteista!